Het speelbord toont een vreemd betoverd bos. 37 bomen staan netje in rijen opgesteld. Maar dat blijken al vlug niet zo’n rechte rijen te zijn.
Tussen de bomen staat een grote reus die behoorlijk boos is op de 4 kleine plaaggeesten. Deze huppelen van de ene plek naar de andere door tussen twee bomen te springen. Als alle spelers hun plaaggeesten verzet hebben, beweegt de reus. Deze probeert nu een plaaggeest te vangen door over de grond tussen twee bomen heen te schuiven. Daarbij wijken de bomen uiteen... of soms niet... De reus wordt altijd net zover geschoven tot hij tussen twee bomen blijft steken of een plaaggeest te pakken heeft. De speler wiens plaaggeest gevangen wordt, verwijdert zijn plaaggeest en schuift de reus totdat er een ander slachtoffer de rol kan overnemen.
Ondertussen moeten de plaaggeesten flonkerstenen zien te bemachtigen (speciale velden in het bos). Wie het eerst 7 dergelijke stenen verzamelt, wint dit schuifspel.